ცხოველი ფესვის ქმედება 4 ДЕЙСТВИЕ КОРНЯ ЖИЗНИ 4
-------- --------- --------- ---------
ჩარლზ
დარვინმა აღმოაჩინა განვითარება ( ევოლუცია ), ეს უაღრესათ მნიშნელი აღმოჩენაა,
მისი გაგების მეშვეობით, ჩვენ ძირ-ფესვიანათ შეგვეცვლება ( და ჩვენ ძირ-ფესვიანათ შევიცვლით
), წარმოდგენა სამყაროს თაობაზე.
სამყარო
არ არსებობს მაშინვე და თავიდანვე, უკვე მომზადებული, და დასრულებული სახით, ის
მუდმივათ მოქმედებს და განვითარდება, კიდე, მე ვფიქრობ, სწორი იქნება ასეთი აზრი,
რომ სამყარო მუდმივათ თვით-მოქმედებს, და თვით-განვითარება.
ეს
ნიშნავს, რომ არ არსებობს წინასწარი, და დაწვრილებითი გეგმა, და მონახაზი.
რა თქმა
უნდა, სამყარო არ შეიქმნება უმიზეზოთ, - მარა ეგრე ვთქვა -, არაფერია ამაზე მეტი,
ალბათ, არ არსებობს წინასწარი შუქურა ბოძები ( კოორდინატები ), ზოგადი, პირველადი
და საწყისი, მარტივი თვისებათა გარდა.
ამ-და-გვარათ,
სამყარო იქმნება სულ თავიდან, და თითქმის არაფრიდან, თავის ჩამოყალიბების სახით,
ეს ხდება ოდენობრივი და ხარისხობრივი თვალ-საზრისით. ამიტომ ხდება განვითარება.
სხვა
შემთხვევაში, მას არ ექნებოდა მისი გახორციელების აზრი, და ის იქნებოდა
შეუძლებელი.
მერე კი,
განვითარება, არი არა მარტო რაიმე ახალის წარმოშობა, ეს კიდე ხარისხობრივი და ოდენობრივი
განვითარებაა, ახალი თვისებების და შესაძლებლობების გაჩენა და ჩამოყალიბება, მერე
კი, მათი გაძნელება.
ეს
ნიშნავს იმ ძალიან მნიშვნელ გარემოს, რომ სამყაროს, - მისი ბუნების თვისებებს, არ
აქ ერთი საწყისი, არ აქ ერთიანი საწყისი, არ არი ერთი საწყისი, არ არი ერთიანი
საწყისი, მე ამას ვამბობ ხარისხობრივი გაგებით. მე აღვწერე ეს ფერის და წყალის
თვისებებით.
ეს
განსაკუთრებული მდგომარეობაა ( ის მრავალი წილით საზღვრითია ). ჩვენ ერთდროულათ,
ვმდებარეობთ რომელიმე ქმედით გარემოში - უჯრედში, და დრო და დრო, ზოგჯერ ხანგრძლივათ,
ჩვენ ვმდებარეობთ მდგომარეობაში და გარემოში "შორს", "იქით", "გარეთ".
ეს იმის
მსგავსია, როცა მზიან დილა ადრიან, ჩვენ უყუროთ უღრუბლო და ღია ცას, ეს სავსებითი
გახსნილობაა ( ღია ), და ყოფნა ფარგლების იქით.
ყველაფერი
ეს, სავსებით სხვა ნაირი სამყაროა, ვიდრე ჩვენ ჩვეულებრივ ( ტრადიციულათ ),
შეგნებულათ და ქვე შეგნებით წარმოვიდგინება.
ყველა
ეს გარემო, მრავალს გვიამბობს ჩვენ, მნიშნელია, რომ ჩვენ შევისწავლოთ, ის
თავისებური თვისებანი და გარემონი, რომელი იქმნებიან ამ მიზეზით
----
მნიშნელია,
რომ ( ჩემი ვარაუდით, ) ხდება შეგნების თვით-განვითარება ( ამავ-დროს, როგორც მე
ვთქვი, არ არსებობს წინასწარი გეგმები ).
სამყაროში,
არი აურაცხელი ოდენობის საცდელი ველი ( პოლიგონი ), რომელზე ის, გამოიკვლევს და
გამოცდის საკუთარ თავს. ალბათ ერთ-დროულათ გახორციელდება შეგნების შექმნა, და
შეგნების მიერ, თვით შექმნა და თვით კვლევა.
ადრე,
მე უკვე ავხწერე, სამყაროს განვითარების ოთხი თანა-მივდებარი ნაწილი, დაწყებული
დიდი აფეთქებით, მერე კი ნივთიერების ჩამოყალიბებით, და მისი აწყობით, გონიერი
არსებების, და მათი საზოგადოთა შექმნამდე.
ეს ასეთი
სამყაროა, რომელი ხდება და განვითარდება, ანუ ის მოქმედებს, და მასში ხდება
ძირ-ფესვიანი - ხარისხობრივი ცვლილებები.
ალბათ
ქმედებანი, ღრმავება და ცვლილებები, არიან განვითარების მიზეზი და ფუძე.
მაშ ასე,
რას ვხედავთ ჩვენ.
სამყარო,
რომელი არ არი, არამედ ხდება და განვითარდება, ის არაა უძრავი და მყარი გარემო,
არამედ ქმედებაა, რომელს აქ მრავალი სხვა, უცნობი მხარე, და მრავალი სხვა,
წინასწარ არ განსაზღვრული, გარემო და თვისება. მერე კი, ეს არაა ყველაზე მთავარი.
მთავარია
მიზანი, რომელის მისახწევათ, ყველაფერი დაიწყო და ხდება.
სიცოცხლე
- სიცოცხლები, რომელი მოქმედებს, განვითარდება, და შეიგნებს თავს, გონიერი
შეგნებულობის ღრმა ხარისხით, - გააზრებულათ და პასუხის-მგებლობით, შეცვლიან და
განვითარებენ თავს. შექმნა და შეიქმნა თავი, და ახალი გარემონი, დამოუკიდებლათ
იმოქმედო, და არ იყო შეზღუდული, მარტო შექმნილ გარემოებზე პასუხის გაცემის უნარით
( რეაგირება ).
იქნებ
ეს არი ღმერთი, არა მარადიული და ყოვლის შემძლე არსება, არამედ ღრმა, ბრძენი და
მოქმედი შეგნება და გონება, რომელს შეექმნა, ცვლილების და განვითარების უნარი.
ღმერთი რომელი "გახდა".
თვით-მოქმედი
ძალა, და თვით-მოქმედი თვისება და ფესვი, ღრმა თვით-შეგნებული გონება.
ის
ფიქრობს, აზროვნებს, იძიებს, კითხულობს, განვითარდება, მოქმედებს და იცვლება.
სამყარო რომელმა შეიგნო თავი, მოქმედებს, განვითარდება, ქმნის
--------
Чарльз Дарвин открыл эволюцию,
значение этого трудно переоценить, картина мира в корне меняется.
Мир не существует сразу, и в готовом виде, он постоянно
действует и развивается, я также думаю, правильно сказать, что он постоянно
само-действует, и само-развивается.
Это значит, что не существует предварительных и подробных
планов и чертежей.
Вселенная не возникает без причины, но не более того, наверно не существует
предварительных координат, кроме самых общих, начальных и первичных свойств.
Таким образом, мир возникает, в виде своего формирования
с самого начала, и почти из ничего, это происходит в количественном и
качественном смысле. Именно поэтому, происходит эволюция.
Иначе в ней не было бы смысла, и кроме того, она была бы
невозможна.
Однако, эволюция это не только появление чего-то нового,
это ещё качественное и количественное развитие, появление и формирование новых
свойств и возможностей, а затем, их усложнение.
Это значит ещё и то, очень важное обстоятельство, что у
вселенной, свойств её природы, нет единого начала, причём это так в
качественном смысле. Я описал это свойствами цвета и воды.
Это особое, во многом пограничное состояние. Мы находимся
и в какой-либо действующей ячейке, и иногда, время от времени, иногда
постоянно, мы находимся "между", и "вне".
Это подобно тому, как если ранним солнечным утром,
смотреть в открытое безоблачное небо, это полная открытость, и нахождение вне
рамок.
Это совершенно иной мир, чем мы традиционно, сознательно и
подсознательно представляем.
Все эти обстоятельства о многом говорят, важно изучить те
специфические свойства, среды и обстоятельства, которые при этом возникают
----
важно, что по-моему, происходит само-эволюция сознания (
при этом скорее всего, не существует предварительных чертежей ).
Мир это невероятное количество полигонов, на которых он
исследует сам себя, и экспериментирует над собой. Наверно, происходит
одновременный процесс создания, само-создания, и само-исследования себя
сознанием.
Я уже описал четыре ступени эволюции вселенной, начиная
от большого взрыва и появления материи, и до появления и развития разумных
существ, и их обществ.
Это мир, который происходит и развивается, то есть он
действует, и в нём происходят качественные изменения.
Наверно действие, углубление и изменения, это основа
эволюции.
Итак, что мы видим.
Мир который не есть, а происходит и развивается, он не
неподвижная и стабильная среда, а процесс с многими неизвестными, и с многими,
заранее не предопределенными факторами. Однако, это не самое главное.
Главное это цель, для достижения которой всё началось и
происходит.
Действующая, развивающаяся, сознающая себя жизнь - жизни,
с глубоким уровнем разумной сознательности, - вдумчиво и ответственно, меняет и
развивает себя. Творить себя и новые среды, действовать самостоятельно, а не
ограничиваться только способностью, реагировать на окружающее обстоятельства.
Может быть это и есть бог, не вечное и всемогущее существо, а глубокое, мудрое и действенное
сознание и разум, ставший способным меняться и развиваться. бог, который
"стал".
Само-действующая сила, само-действующая сущность,
свойство, сознательный разум, разум с глубокой степенью сознательности.
Думающий, ищущий, задающий
вопросы, действующий, меняющийся. Мир осознавший себя, действующий,
развивающийся, творящий
---------------------------------------------------------------------------------------------
ის რაც
არაა უბრალო, არ იქმნება და არ მოქმედებს უბრალოთ ისე, სათანადო
მიზეზის გარეშე
--------
то что не просто, не возникает и не
действует просто так, без соответствующей причины
---------------------------------------------------------------------------------------------
როგორაა
შესაძლო რომ ხდება ჩვენს მიერ სამყაროს შემეცნება, და გამოკვლევა, და კერძოთ
როგორაა შესაძლო რომ მოხდეს სამყაროს ბუნების და ფესვის შემეცნება. მაგალითათ
თქვენ უნდა ჩამოაყალიბოთ წარმოდგენა რომელიღაც მოვლენაზე და საგანზე, მაგალითათ
წარმოდგენა რომელიღაც ხილის თაობაზე.
ჯერ
თქვენ მოუსმენთ მისი ფერის, სახიობის და ზედა-პირის, და თუ შესაძლებელია, მისი
გემოს ახწერას. შემდეგ ჩვენ მოვძებნით ამ ხილის ნახატებს და სურათებს, ისინი უნდა
იყოს რაც შეიძლება უფრო დაწვრილებითი და კარგი ხარისხიანი.
მათი
შესწავლის დროს, ჩვენ შეგვიძლია მაგალითათ შევაფარდოთ ჩვენი შთაბეჭდილება ამ ხილის
თაობაზე მოყოლილი ამბებისგან, იმ ჩვენ შთაბეჭდილებასთან, რომელი შეგვექმნება ხილის
გამოსახულების დანახის თანავე, ეს მრავალი წილით მიკერძოებული წარმოდგენა და
გამოცდილებაა ( სუბიექტური ), მარა ისიც გამოსადეგია და საყურადღებო.
შემდგომ
ჩვენ ვპოულობთ ამ ხილს და ვსინჯავთ მას.
ასეთივე
ხერხით ჩვენ ვაწარმოებთ ბუნების და გარემოს გააზრებას და შესწავლას, ჯერ ჩვენ
გამოვაკვლევთ მის გარე მხარეს და ზედა პირს, და ავხწერთ მას ( მიაქციეთ ყურადღება
რომ ჩვენ შევისწავლით კიდე გარე მხარეს, და არა მარტო ზედა-პირს, ანუ არაა დაყოფა
გარეგანზე და შინაგანზე ).
შემდეგ
ჩვენ შევისწავლით წესებს და თვისებებს, რომლითაც მოქმედებენ ეს სახეობები,
მაგალითათ ასე ჩვენ გავიგებთ ნივთიერების ქმედით და ენერგეტიკულ წესებზე და
თვისებებზე.
შემდეგ
ჩვენ შევისწავლით გარემოს და ბუნების ფესვებს.
ასევე
ხდება მაშინაც როცა ჩვენ უეცრათ გავიღვიძებთ, ან-და უეცრათ ავღმოჩდებით უცნობ
გარემოში. ჯერ ჩვენ ვაკვირდებით გარემოს და მის შემადგენელ წყობას როგორც ასეთს,
და კიდე ზოგადათ და მთლიანობაში.
შემდეგ
ჩვენ მივაქცევთ ყურადღებას წვრილმანებს, და ვცდილობთ გამოვავლინოთ გარემოს და მისი
შემადგენელი მხარეთა წყობის და ქმედების კანონ-ზომიერებანი.
ბოლოს
ჩვენ მოვიაზრებთ და ყოველივეს მთავარი და საწყისი ფესვების წესებს და თვისებებს
--------
как может происходить познание мира,
и в частности, как может происходить познание его сущности. Например вам нужно
составить представление а некотором явлении, предмете, например о некотором
фрукте.
Сначала вы слушаете рассказы
описывающие его форму, цвет, и по возможности вкус. Затем мы находим
изображения этого фрукта, рисунки и фотографии, желательно как можно более
подробные.
Изучая их, мы например можем
соотнести наши впечатления от рассказов, с нашими впечатлениями от изображений,
это во многом субъективный опыт, но он тоже полезный и интересный.
Затем мы находим этот фрукт, и
пробуем его.
Таким же способом мы производим
изучение мира, сначала мы исследуем его внешний вид и описываем его ( обратите
внимание, что мы изучаем внешность, а не
только внешнюю сторону, то есть
нет деления на внешнее и внутреннее ).
Затем мы изучаем принципы, по
которым эти формы действуют, например так мы узнаём о действенной и
энергетической свойствах материи.
Затем мы изучаем сущность мира.
Также происходит и тогда, когда мы
внезапно просыпаемся, и-или неожиданно оказываемся в незнакомом помещении.
Сначала мы осматриваем окружающую обстановку как таковую, а также в общем и
целом.
Затем обращаем внимание на
подробности, и пытаемся выявить закономерности.
Наконец, исследуем изначальную суть
происходящего
---------------------------------------------------------------------------------------------
როგორც
ჩანს ტკივილის გადალახვა ბოლომდე, ანუ უსასრულოთ არსობრივათ შეუძლებელია, ეს
შეუძლებელია მისივე ბუნების მიხედვით. ალბათ შეუძლებელია ბოლომდე გაუძლოთ უსასრულო
და უსაზღვრო ტკივილი, და შეუძლებელია უსასრულოთ და უსაზღვროთ გაუძლოთ უსასრულო და
უსაზღვრო ტკივილი.
ამასთან
ერთათ, თავისი ბუნების მიხედვით, ჩვენ შეგვიძლია გავუძლოთ ტკივილის და წვალების
რამდენიმე საწყისი დონე, მერე კი გონებრივი ვარჯიშით და სხეულის ვარჯიშით, თვით
განვითარების და თავის გაკაჟების მეშვეობით, ჩვენ შეგვიძლია მივახწიოთ ტკივილის და
წვალების საკმაოთ დიდ და ღრმა ხარისხიან დონეს.
ამაზე
მეტს ჩვენ ვერ შევძლებთ, სხვა შემთხვევაში ასეთი ვარჯიშები გარდაიქმნება იმის
მცდელობათ, რომ ჩვენ დავიცვათ თავი გარე გავლენისგან რომელიმე ჯავშანის მეშვეობით,
ან და ასეთი ვარჯიში იქმნება თავის მოტყუების მცდელობათ, რომელი ტექნიკური
თვალსაზრისით გათიშავს ჩვენ ნერვულ სისტემას ტკივილის აღქმისგან.
თუმცა
როგორც ჩანს, უფრო მეტი არც არი საჭირო, მნიშნელია რომ ჩამოყალიბდეს პრინციპული,
გამძლე და თავის გამტანი პიროვნება. შემდგომ ასეთი პიროვნებები ხდებიან სხვა და
სხვა წყობის შუა-გული
--------
видимо боль невозможно преодолеть
сущностно, это невозможно сделать по самой её сути. Наверно невозможно до конца выдержать бесконечную боль, и невозможно
бесконечно выдерживать бесконечную боль.
При этом, по своей природе, мы можем выдержать начальную
степени боли и страдания, и кроме того, достичь весьма высокого болевого
порога, с помощью ментальных и физических тренировок, саморазвития и закаливания.
Дальше этого пойти уже невозможно, и эти тренировки
превратятся в попытку защитить себя, от внешнего воздействия какой либо броней,
либо в самообман, технически отключающий нервную систему.
Впрочем видимо дальше идти и не нужно, важно чтобы
сформировалась стойкая и принципиальная личность. Зачем такие личности
становятся сердцевиной разнообразных систем
--------
პიროვნების მიერ თავისი შეგნებული და მიზან-დასახული გადაპროგრამირება.
ესეც
შრომაა და ის ძნელია, ისიც უნდა შევძლოთ ვაკეთოთ, ის არაა ისეთი როგორც ფიზიკური
მუშაობა, და ფიზიკური თვით განვითარება. ამ შრომასაც მოყვება გამძლეობა, გაკაჟება
და განვითარება.
საჭიროა
გამძლეობა, გაკაჟება და ნების-ყოფის განვითარება, სიმტკიცის, ზნეობის,
ცხოვრებისეული გამოცდილების და სიბრძნის განვითარება და გაღრმავება.
ასე ვხედავთ
იმას თუ რა რიგ მნიშვნელია ადამიანის განვითარება და ცხოვრება, როგორც პიროვნების,
და არა ფიზიკური არხების, ადამიანი როგორც ფიზიკური არსება, განვითარდება
მეცნიერულ-ტექნიკური განვითარების მეშვეობით.
ალბათ
ადამიანის როგორც პიროვნების განვითარება და გაკაჟება, არა ნაკლები ძნელია და
მძიმე, ვიდრე ჩვენი ფიზიკური განვითარება და გაკაჟება.
იყო
პრინციპული მაშინ როცა საჭიროა გადაუდგე გზაზე ბრბოს, და ზოგჯერ საჭიროა გადაუდგე
გზაზე თავისიანებს და ახლობლებს. ძნელია უკვე ისიც, რომ მეტი აღარ იარო ნაცნობი,
ჩვეული და კარგათ მოტკეპნილი, და ამიტომ მყუდრო გზით.
ძნელია
შეცვალო თავი, თავის მარტივ ჩვეულებებშიც.
იქნებ
ჩვენ შეგვიძლია დავიწყოთ თავის პირველადი ცვლილება, თავის შეგნებული გადაწერით (
გადაპროგრამირებით ), ასე რომ შევცვალოთ - გადავწეროთ, პიროვნების საწყისი - ფესვი
მუხტები, უარყოფითი ნიშნის მქონიდან, დადებითი ნიშანის მქონზე.
შემდგომ
ეს ცვლილებები საჭიროა გავამაგროთ, გავაძლიეროთ და განვავითაროთ, ამისთვის საჭიროა
რომ ჩვენ გამოვავლინოთ ნების-ყოფა, სიმტკიცე, და პიროვნული სიმამაცე.
პიროვნებათა
ცხოვრების, მათი ურთიერთობის და მათი ურთიერთობის საზოგადოებასთან დედა ბოძი, უნდა
გახდეს ჩვენი აუცილებელი საჭირო განვითარება, ზნეობრივ წესებთან მჭიდრო შეერთებაში
( სიმბიოზი ).
ყველაფერი
უნდა განისაზღვროს ამ დედა ბოძის თვისებათა მიხედვით, და ჩვენ უნდა ვიმოქმედოთ ამ
თვისებების მიხედვით.
ცხოვრებაში
არც მეგობრობას, ყველაზე ახლო ურთიერთობას, ყველაზე ღრმა გრძნობებს და აზრებს არ
აქ არა ნაირი ფესვი და მნიშნელობა, მაშინ თუ საწყისიდანვე, ან - და ცხოვრების
ქმედების ხანში, ისინი არ შესაბამებიან ასეთ თვისებებს.
ეხლა მე
მინდა ვთქვა იმის თაობაზე რომ, ძნელია პირ და პირ, მიუკერძოებლათ და მკაცრათ,
გავუსწორე თვალი საკუთარ თავს, იმას თუ როგორი ხარ შენ სინამდვილეში, გახდე მკაცრი
და მიუკერძოვებელი საკუთარი თავის მიმართ. პიროვნების პატიოსნება, სიმამაცე, გამძლეობა
და სიმტკიცე, განსაკუთრებული სიმამაცეა, ის არ მოითხოვს შიშველა ხედით
გავარვარებული რკინის აღებას.
ამასთან
ერთათ საჭიროა ეროვნებათა შეგნებულობის ღრმა დონე, საკუთარი და ერთობლივი
პასუხის-მგებლობის ღრმა გრძნობა, გამძლეობა, ნებისყოფა, გრძნობათა მიუკერძოებლობა
და გულწრფელობა, ყოველივე ეს მსმენია და მძიმეა
--------
осознанное и целенаправленное перепрограммирование себя.
Это тоже труд, и он тоже трудный, его тоже надо суметь
сделать, это не такой труд, как физическая работа, и физическое саморазвитие. И
в этом труде есть выдержка, закаливание и развитие.
Необходима выдержка, закаливание и развитие силы воли,
упорства, моральных принципов, развитие и углубление опыта и жизненной
мудрости.
Это показывает, что важно развитие и жизнь человека как
личности, а не как физического существа, человек как физическое существо, будет
развиваться с помощью научно-технического прогресса.
Наверно развитие и закаливание человека как личности, не
менее трудно и тяжело, чем нашее физическое развитие и закаливание.
Быть принципиальным, когда необходимо идти против толпы,
иногда необходимо идти и против своих. Трудно даже только перестать идти по уже
знакомой, привычной, проторенной, и потому уютной дороге.
Трудно менять себя даже в своих простых привычках.
Может быть, первичное изменение себя, можно начать с
осознанного перепрограммирования, то есть с замены начальных, корневых зарядов
человеческой личности, с отрицательных на положительные.
Затем эти изменения необходимо закрепить и развивать, для
этого нужно проявить силу воли, упорство, и мужество личности.
Стержнем жизни личности, взаимоотношение личностей,
взаимоотношений личности - личностей и общества, должно стать наше необходимое
развитие, в симбиозе с нравственными принципами.
Этот стержень должен всё определять, и мы должны
действовать в соответствии с ним.
В жизни дружба и самые близкие отношения, самые глубокие
чувства и мысли, не имеют никакого значения, если изначально и-или по ходу
действия жизни, не соответствуют этому стержню.
Сейчас я хочу сказать о том, что, трудно прямо взглянуть
на себя, на то, какой ты есть на самом деле, быть строгим и непредвзятым к
себе. Порядочность, мужество, выносливость и упорство личности, особое
мужество, оно не требует взять голыми руками раскаленный металл.
При этом необходима высокая степень сознательности, и
глубокое чувство ответственности, выносливость и выдержка, непредвзятость и искренность
чувств, всё это трудно и тяжело
---------------------------------------------------------------------------------------------
„განვითარდი
და იმოქმედე“, შედგება იმით რომ, „შეიცანი შენი თავი“, და „შეცვალე შენი თავი“
--------
развивайся и действуй, состоит из "познай себя" и "измени себя"
---------------------------------------------------------------------------------------------
სხვა
ხალხის ზოგი აზრი
ცხოვრება
ეს ბრძოლაა, ბრძოლა კი ცხოვრებაა, მერე კი მაშინ როცა იმედი მიდის, მე მაინც
ვიცხოვრებ
--------
некоторые мысли других людей
жизнь это борьба, борьба это жизнь,
и когда надежда уходит, я всё равно буду жить
--------------------------------------------------------------------------------------
საკვირველია რომ ხშირათ, და იქნებ
კიდე უმეტეს შემთხვევაში, კაცობრიობის ისტორიაში ღრმა შინაარსის და დიდი გავლენის
მქონი აზრები, იქმნებოდა გამოყენებითი ( - პრაგმატული ) და საყოფაცხოვრებო ( -
პროზაული ) მიზეზებით, გამოყენებითი და საყოფაცხოვრებო საკითხების და მიზნების
გადასაწყვეტათ.
ხშირათ ასეთი აზრები გამოიმუშავება და
ჩამოყალიბდება "ამ წუთიერი", გამოყენებითი და საყოფაცხოვრებო
საკითხების და მიზნების გადასაწყვეტათ, და ხშირათ ასეთი აზრები გამოიმუშავება და
ჩამოყალიბდება, ეგოისტური და მდაბიო საკითხების და მიზნების გადასაწყვეტათ.
შემდეგ, თავისი შემქმნელების, და იმ
საკითხების და მიზნებისგან დამოუკიდებლათ, რომელთა გადასაწყვეტათ იყო
გამომუშავებული ასეთი აზრები, ისინი იწყებენ, ეგრე ვთქვა, თავის დამოუკიდებელ
არსებობას.
მერე კიდე ზოგი აზრი, კაცობრიობის
ისტორიის განმავლობაში, შეიძენს ახალ, ან - და განსხვავებულ შინაარს და
მნიშნელობას, რომელი განსხვავდება იმისაგან, თუ როგორი იყო ეს აზრი დასაწყისში
--------
удивительно, что часто, и может быть даже в большинстве
случаев, глубокие и влиятельные мысли в истории человечества, возникали по
прагматическим и прозаическим причинам, для решения прагматических и
прозаических задач и целей.
Часто они появляются, для решения сиюминутных
прагматических и прозаических задач, и часто для решения эгоистическихи и
низменных задач и целей.
Затем, независимо от своих создателей, и независимо от
задач и целей, для решения которых были созданы эти идеи, они начинают, так
сказать, свое самостоятельное существование.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
შემავალი სიტყვა ПРЕДИСЛОВИЕ
ცხოველი ფესვის ქმედება 3 ДЕЙСТВИЕ КОРНЯ ЖИЗНИ 3
No comments:
Post a Comment